Produkt został dodany do koszyka

  • Zamów części przez telefon:

    22 248 40 66

  • lub napisz:

    biuro@regeneruj.pl

    Twój koszyk (0)

  • Strona główna
  • O regeneracji
  • Oferta
    • KOŁA DWUMASOWE/SPRZĘGŁA
    • SPRZĘGŁA
    • TURBOSPRĘŻARKI
    • SPRĘŻARKI KLIMATYZACJI
    • ZAWORY EGR/CHŁODNICE SPALIN
    • PRZEKŁADNIE KIEROWNICZE
    • FILTRY DPF/FAP
    • UKŁADY WTRYSKOWE
    • ROZRUSZNIKI/ALTERNATORY
    • HAMULCE
  • O firmie
  • Najczęstsze pytania
  • Kontakt
  • Formularze
  • BLOG

wyszukaj części po numerze katalogowym

lub po modelu samochodu

Witamy na stronie regeneruj.pl ! Obecnie znajdujesz się w:
  • BLOG
  • Koło dwumasowe - co to takiego, jak działa i ile kosztuje

    Koło dwumasowe

    DWUMAS -  ten usłyszany u mechanika „wyrok” może wprowadzić konsternację nawet wśród  wielodzietnych beneficjentów programu 500+. Jeśli ktoś nie do końca wie co to jest dwumasa, zapraszamy do przeczytania tego artykułu. 

    Czytaj więcej
  • Jak dobrać sprzęgło do kompresora klimatyzacji

    Sprężarka klimatyzacji - jak to działa

    Zadaniem sprężarki klimatyzacji jest wymuszenie ruchu czynnika chłodzącego w układzie. Sprężony czynnik jest w stanie ciekłym przekazywany do skraplacza (chłodnicy klimatyzacji), wytworzone podczas sprężania ciepło jest tam (w chłodnicy) redukowane i trafia do parownika gdzie podczas rozprężania następuje gwałtowne obniżenie temperatury, a schłodzone tak powietrze trafia do wnętrza auta. 

    Czytaj więcej
  • Pompowtryskiwacze z grupy VAG - wadliwe Siemensy i błędy montażu

     

    Wymiana pompowtryskiwaczy

    Pompowtryskiwacze Siemens 03G130073, ich awarie i procedura wymiany 

     

     

    Czytaj więcej
  • Regeneracja filtra DPF - metody czyszczenia filtra cząstek stałych

    Problem z DPF

    Odkąd w 2006 roku wprowadzono normę emisji spalin EURO 4, właściciele aut zaczęli zmagać się z problemem montowanych od tego czasu filtrami cząstek stałych. Początkowo nikt nie przewidywał, iż skrót „DPF” stanie się tak powszechnie wypowiadaną w warsztatach chorobą ale wystarczyło poczekać aż auta eksploatowane w trasach „dorobią się” przebiegów rzędu 200tkm a używane w mieście 50-100tkm i tak około 2010 roku coraz więcej osób zaczęło szukać samochodów bez fabrycznego DPFa. Dziś znalezienie niewyeksploatowanego diesla bez DPFa graniczy z cudem więc walka z zapchanymi filtrami stała się koniecznością.

    Czytaj więcej
  • Awaria koła dwumasowego i możliwe przyczyny tych awarii

    Uszkodzenie koła dwumasowego i prawidłowa diagnoza przyczyny

    Większość podejść do problemów związanych ze zużyciem dwumasy zamyka się w katalogu "padło od przebiegu" bądź "słaba jakość zamiennika". Baczniejsze przyjrzenie się uszkodzonej części pozwoli jednak często znaleźć przyczynę takiej awarii. Często, tylko na pozór błahe czynności okazują się kluczowe w zamknięciu powracającego cyklicznie problemu z kołem dwumasowym. 

    Czytaj więcej
  • 1
  • 2
  • regeneruj.pl
    • Strona główna
    • O regeneracji
    • Oferta
    • O firmie
    • Najczęstsze pytania
    • Kontakt
    • Formularze
    • BLOG
  • produkty
    • Koła dwumasowe/ sprzęgła
    • Turbosprężarki
    • Sprężarki klimatyzacji
    • Zawory egr/
      chłodnice spalin
    • Przekładnie kierownicze
    • Filtry dpf/fap
    • Układy wtryskowe
    • Rozruszniki/
      alternatory
    • Hamulce
  • oferta
    • Gwarancja
    • Dostawa
    • Zwroty
    • Reklamacje
    • Jak umówić się na naprawę ?
    • Regulamin
  • Ostatnio wyszukiwane
    • turbosprężarki

    • FILTRY DO

    • KLIMATYZACJI

    • turbo naprawa

    • klimatyzator

  • dane kontaktowe

    Jeśli chcesz się z nami skontaktować, zapraszamy

    codziennie od 8.00 do 17.30

     

    Grupa REGENERUJ.pl
    ul. Łodygowa 51 , 05-091 Ząbki

    biuro@regeneruj.pl

  • Projekt i realizacja: