Czy jest możliwa samodzielna regeneracja turbosprężarki?
Samodzielna regeneracja turbosprężarki
Rdzeń turbosprężarki, Koras, C.H.R.A. - wyważony, gotowy do montażu środek turbosprężarki
Zamów części przez telefon:
lub napisz:
wyszukaj części po numerze katalogowym
lub po modelu samochodu
"ta regeneracja koła dwumasowego nic nie dała, jest gorzej jak było, trzeba kupić nowe koło" "regenerowanie dwumasy to pomyłka" "jeśli zmieniać dwumas to tylko nowe" "nie zakładaj Luka, kupuj Sachsa" "regeneracja dwumasy i zdejmowanie skrzyni drugi raz, podwójne koszta!!!" "wymiana koła dwumasowego na regenerowane to głupota" "reklamacja dwumasy odrzucona" "nie uznali mi reklamacji koła dwumasowego" "jakie koło lepsze? Luk czy Sachs" ...a może to jednak nie dwumas?
Samodzielna regeneracja turbosprężarki
Rdzeń turbosprężarki, Koras, C.H.R.A. - wyważony, gotowy do montażu środek turbosprężarki
DWUMAS - ten usłyszany u mechanika „wyrok” może wprowadzić konsternację nawet wśród wielodzietnych beneficjentów programu 500+. Jeśli ktoś nie do końca wie co to jest dwumasa, zapraszamy do przeczytania tego artykułu.
Zadaniem sprężarki klimatyzacji jest wymuszenie ruchu czynnika chłodzącego w układzie. Sprężony czynnik jest w stanie ciekłym przekazywany do skraplacza (chłodnicy klimatyzacji), wytworzone podczas sprężania ciepło jest tam (w chłodnicy) redukowane i trafia do parownika gdzie podczas rozprężania następuje gwałtowne obniżenie temperatury, a schłodzone tak powietrze trafia do wnętrza auta.