<< POWRÓT DO KATEGORII

Regeneracja turbosprężarki 709838 Mercedes Sprinter 316cdi OM612

  • Regeneracja turbosprężarki 709838 Mercedes Sprinter 316cdi OM612 ( GARRETT 709838 )

    CENA BRUTTO (REGENERACJA):
    1045,00 PLN

    KAUCJA ZWROTNA:
    200,00 PLN

    KUP REGENERACJE
    Z KAUCJĄ
    KUP REGENERACJE
    BEZ KAUCJI
    • - GARRETT 709838
    • - 709838-0001
    • - 709838-0003
    • - 709838-0004
    • - 709838-0005
    • - 709838-1
    • - 709838-3
    • - 709838-4
    • - 709838-5
    • - 709838-5001S
    • - 709838-5003S
    • - 709838-5004S
    • - 709838-5005S
    • - 709838-9005S
    • - 709838-0006
    • - 709838-5006S
    • - 709838-6
    • - 6120960399
    • - 612096039980
    • - A6120960399
    • - A612096039980
    • - 709838-0001
    • - 709838-0003
    • - 709838-0004
    • - 709838-0005
    • - 709838-1
    • - 709838-3
    • - 709838-4
    • - 709838-5
    • - 709838-5001S
    • - 709838-5003S
    • - 709838-5004S
    • - 709838-5005S
    • - 709838-9005S
    • - 709838-0006
    • - 709838-5006S
    • - 709838-6
    • - 6120960399
    • - 612096039980
    • - A6120960399
    • - A612096039980
    • - MERCEDES-BENZ > SPRINTER 2-t (901, 902) 1995-2006 > 216 CDI 156KM / OM 612.981
    • - MERCEDES-BENZ > SPRINTER 3-t (903) 1995-2006 > 316 CDI 156KM / OM 612.981
    • - MERCEDES-BENZ > SPRINTER 3-t (903) 1995-2006 > 316 CDI 156KM 4x4 / OM 612.981
    • - MERCEDES-BENZ > SPRINTER 4-t (904) 1996-2006 > 416 CDI 156KM / OM 612.981

    Kupując Regenerację bez kaucji potraktuj cenę jako orientacyjną. Dokładną wycenę dostaniesz po rezebraniu Twojego turbo (musisz je do nas najpierw dostarczyć).

     

    Możesz także kupić Regenerację z kaucją a my zwrócimy Ci różnicę po dostarczeniu do nas swojej uszkodzonej turbosprężarki  (warto jednak najpierw upewnić się wcześniej, jaka jest nasza aktualna dostępność gotowej, zregenerowanej  turbosprężarki).

     

     

    Etapy realizacji:

    1. Dostarczasz turbo do naszej firmy - osobiście (Ząbki, Łodygowa 51), albo kurierem (możemy zlecić odbiór).

    2. Rozbieramy, wyceniamy Twoje turbo i co bardzo ważne; informujemy Cię o możliwej przyczynie uszkodzenia turbosprężarki.

    3. Zgadzasz się na cenę - ROBIMY, nie zgadzasz się na cenę - oddajemy Ci ROZŁOŻONE turbo (bez kosztów analizy).

    4. Jeśli turbo nie wymaga szlifu kolektora lub naprawy klapki upustowej czas naprawy turbosprężarki to 1-2 dni robocze.

    5. Oddajemy Ci gotowe turbo PLUS stare części - widzisz co rzeczywiście wymieniliśmy i jakie były uszkodzenia.